recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Muligheder i sommerhus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Muligheder i sommerhus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Muligheder i sommerhus
    Sendt: 13-April-2014 kl. 17:12
Jeg skal finde en tv-løsning til mine svigerforældres sommerhus, som hidtil har kørt med antenne på taget og derfra modtaget DR og TV2.

Eftersom tv2 er betalingskanal og der ikke er fællesantenne i området er jeg lidt på bar bund for bedste løsning.

Det optimale ville være en tv-pakke med der evt kunne opsiges indover vintermåneder. Sommerhuset bruges kun om sommeren nemlig:).

Præcis hvilke tv-kanaler der ønskes kommer an på pris vil jeg tro.

Men hvad siger i? Findes der en go løsning
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4705
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 17:41
Hej.

Jeg ved ikke om et TV2 Kort vil dække deres behov. Men det er
vist min 12 mdr:

http://www.boxertv.dk/produkter/Kun-TV-2/

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 13-April-2014 kl. 17:44
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 18:10

Mener at Viasat har et Sommerhus abonement, så prøv at undersøg det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lyni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2014 kl. 18:56
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu