|
Apple TV+ |
Besvar |
Forfatter | |
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Online Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Januar-2025 kl. 10:05 |
Sidder lige og ser lidt gratis ATV+ her i weekenden.
Lydsporet er da godt nok voldsomt meget bedre end det jeg er vant til på VIAPLAY og MAX ( det gamle "livstids-abo" ) Tænker indholdet er nogenlunde lige "tvivlsomt" på ATV+ og MAX ? Har afmeldt MAX nu. Så må jeg se om jeg skal have ATV+ på et tidspunkt? Bare en personlig betragtning
|
|
Yamaha CX-A5200 - McIntosh - Emotiva - SVS Micro - JBL L100 Classic Black Edition - JBL HDI 1600
SVS Ultra Evolution Center -Arendal 1961 Height - Matrix Audio Element i2 Streamer |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6239 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple TV+ har de bedste serier
Silo, Severance, Foundation, For All Mankind, Invasion, Slow Horses osv.
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4602 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt on-demand indhold (tv-serier, film og dokumentarer) på Apple TV+ er i 4K Dolby Vision og Dolby Atmos.
Kvaliteten af indholdet og historiefortællingen er efter min mening den bedste blandt alle streamingtjenester. Jeg er enig med dem, der kalder Apple TV+ for det nye HBO.
Redigeret af Rasmus Larsen - 05-Januar-2025 kl. 17:02 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3793 |
Funktioner
Tak(0)
|
@jake51
Alt er vel subjektivt, når talen falder på personlige præferencer.
Redigeret af JeTex - 05-Januar-2025 kl. 16:23 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her kommer et dumt spørgsmål. Hvor kan jeg se hvilke abonnementer Apple har?
|
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1176 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er kun ét Apple TV+ abonnement.
Det koster 79,- pr. måned.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |