recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til bærbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til bærbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glazzy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-September-2021
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til bærbar
    Sendt: 05-Januar-2025 kl. 16:31
Hej Forum og godt nytår Smile

Min søster skal bruge en bærbar til at se hendes billeder fra div kameraer og også lidt let redigering (meget let) 

Budget en 4-5000kr

Hun havde lidt kig på denne pga den store harddisk og godt med ram

Er det et ok køb?

Jeg så lige i en anden tråd om bærbare at der var en der sagde at denne her var et godt køb. Mindre harddisk, men bedre skærm. 

Hvad tænker I er bedst til hende? Ellers skal hun finde en hel anden?

Skal man lægge noget i at den ene er med ddr4 ram og den anden med ddr5?

På forhånd tak 
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 09:51
Kender ikke modellerne, men en simpel sammenligning af processorkraft gør Asus'en til en klar vinder. Og hurtigere processor med DDR4 er som regel bedre end en sløvere processor med DDR5. 

Til top
Glazzy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-September-2021
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 49 minutter siden kl. 13:10
Ok, tak for svar Smile

Det var også umiddelbart den jeg mest hældte til 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu