hej alle
jeg har brug for lidt hjelp....
jeg har før haft en dreambox 600 og den var je super tilfreds med... aldrig problemer,,, men så fik jeg lyst at prøver HD kanaler og jeg købte Satnux 600 s hD ( plan var at købe orginal dreambox igen men jeg blev overtalt af tv radio shopen , de fortalte mig at den satnux var bedere vælg and dreambox med HD) og jeg har geveledig fortrydt mit køb... fra gad et fand je ud af at der var clon/copi eller hvad jeg skal kelder der... jeg skal være linux expert med alt der botloader problematik og manglede suport for de ny image... samt er den så ustabil og den fryser hele tiden ,,, de problemer har jeg aldrig haft med DM... nu er der hel gel den viser "tuning fejl" og jeg skal genstarte den og så tar der tlefe timer at kanaler kommer igen men after styk tid igen tuning fejl.... (dene box skal nu til reparation og så skal den på DBA)
hvad nu
jeg er på ingen mode en der røred med de boxe.. jeg er intereseret at de virker , jeg skal ikke opdatere dem så snart der kommer ny imager ,, osv....for os i familien er der her vigtist
1. den skal være stabil (skal ikke fryse så jeg skal non stop genstarte den)
2. den skal vere hurtig i kanal skift
3. jeg skal kune haver undertexter på canal + samt viasat canaler
4. den skal køre stabil med cc.cam
de her ting er der vigtiste : der her kune jeg ønske mig hvis der er mulig på de to boxe som jeg er intereseret DM 800 og VU+ Duo
4. jeg kune tænke mig at bruge den som media afspiler så jeg ikke bliver nød at købe Popcorn eller Dune... den skal kune afspilerippede DVD og Bluray .... men jeg ved ikke om de kan det???
5. der kune være sjov at kune bruge box for at kune komme på internet /youtube , osv...
6. er der mulig på en eller anden mode at ser to forskelige kanaler samtid... at jeg kan ser fudbal
og kone kan ser noget andet på en anden tv eller PC...
er der nogen fordele og ulemper med de to boxe jeg nævner... eller er der noget hel andet i vil anbefele til mit behov....
er der nogen ny produkter fra de to producenter som er måske verd at vente på som kommer snart på marked ???
PS: sorry for alle mine steve fejl
PS: sapi100 jeg kan ser at du har bege boxe så jeg venter spendt på din coment hvis du læser dene tråd
Redigeret af sani - 25-November-2010 kl. 21:46