|
Hjælp til opsætning af projektor / VGA |
Besvar |
Forfatter | |
Commander
Bruger Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
Emne: Hjælp til opsætning af projektor / VGA Sendt: 22-Januar-2011 kl. 10:47 |
Hej alle
Jeg har et spørgsmål til opsætning af projektor. Jeg har lånt 2 gamle projektere hvor mit formål er SuperBowl søndag d.6 feb, men jeg har et problem ang hvordan jeg kan sende et signal fra mit tv stik til en projektor. de to jeg har lånt er : og De to jeg har lånt har begge 'kun' VGA indgang eller superVHS ligner det, og min signal kommer fra en Zaptor som kun har HDMI ud ! Har jeg nogen mulighed for at få dette sat op uden at skulle bruge 500 på en converter eller lig ! Commander
|
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Sendt: 22-Januar-2011 kl. 14:26 |
Har kigget lidt på de forskellige convertere, adaptorer og splitter der findes, og det bliver noget bøvl + for dyrt og så er der ikke garanti for at det virker
Du kan gøre følgende:
Kun bruge en Projektor ( den med DVI indgang ) og så købe et kabel med HDMI/DVI i den rigtige længde.
|
|
Commander
Sendt: 23-Januar-2011 kl. 13:23 |
Ja Øv Bøv surt
Fik sat min pc til via VGA i aftes, dejligt med stort billed Bare surt jeg ikke kan komme til at se Super Bowl i år på store lærred !! |
|
|
Commander
Sendt: 23-Januar-2011 kl. 15:35 |
tror jeg har fundet en løsning håber at her er en som kan bekræfte det..
Den ene projektor jeg har er denne Infocus IN34 jeg ser den har en m1 indgang og har fundet denne adapter http://www.av-cables.dk/billede_kabler/dvi_kabel/dvi_adapter/m1_m1da_evc_adapter_til_dvii_1054_da.html jeg har i forvejen denne ledning http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_til_dvi_kabel/hometheater_dvi_hdmi_kabel_5_m_3072_da.html og sammen burde de vel virke, og det hele koster mig kun 225kr i alt.. Har jeg ikke ret i at denne løsning vil give et digitalt billed fra min Zaptor. Commander |
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2351 |
Sendt: 23-Januar-2011 kl. 16:01 |
Der burde komme billede igennem.
Ellers mener jeg man kan få en M1-HDMI adapter, men den behøves jo ikke når du allerede har et VGA-HDMI kabel.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |