recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En god projektor til fly-simulator....Dell / BenQ!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEn god projektor til fly-simulator....Dell / BenQ!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OCBYT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-December-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: En god projektor til fly-simulator....Dell / BenQ!
    Sendt: 12-December-2010 kl. 20:22
Hej Alle.

Jeg har ikke forstand på projektorer, og håber derfor at i kan hjælpe mig lidt igang, på forhånd tak!

Jeg er lige flyttet i hus, hvor drømmen om at lave en fed lille flysimulator med projektor endelig kan gå i opfyldelse, selvom rummet ikke er særlig stort, takke være de ny "short throw" projektorer.

Den skal som sagt primært anvendes til pc-spil, men selvf. også en film i ny og næ!

Jeg har fundet 2 som indeholder den meget vigtige egenskab i min situation, nemlig at den kan smide et ca 86" billede op på ca 1m afstand......men hvilken er den bedste til formåelt, og kan det betale sig at give ca. 2500 mere for Benq'en, får man overhovedet noget ud af den merepris!

BENQ MP782ST                          DELL S300
                                             PRIS: 8064,00                           PRIS: 5625,00
Produktnavn

BenQ MP782ST

Dell S300

Pris

8.064,00 DKK

5.625,00 DKK

Display (Projektor)
Type (Display (Projektor))

DLP-projektor

DLP-projektor

Maks. opløsning

1280 x 800