|
Er Norlys eneste udbyder? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8609 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Næ, men som du så fandt ud af, er der sket noget i de seks år, der er gået siden den artikel blev publiceret |
|||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4760 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Joh når du har betalt skat er det
|
|||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Ja skatten er steget. Men med et noget mindre beløb, da alle tidligere sortseere nu også bidrager over skatten. Du kan iøvrigt søge om nedsættelse af medieafgiften som pensionist på kommune kontoret, og få en mediecheck retur hvert år i december.
|
|||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||||
S.K
Bruger Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 62 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Ja, Norlys er eneste udbyder på antenne tv.
|
|||||||
Mvh. Søren
|
|||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2237 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Ja - hvis tillægsprocenten er 100 %. Ellers, så kan man ikke. Har godt nok undret mig lidt over det med mediechecken, nu da det er overgået til skattebetalt. Men, så sætter de nok bare skatten ned, hvis man nu kunne få mediechecken...
|
|||||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Nej mediechecken udbetales her i december sammen med pensionen for januar. Det ved jeg fordi jeg er glad modtager af en mediecheck som altså ikke er fysisk, men et tillæg til pensionen.
|
|||||||
|
|||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2237 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Så har de lavet det om, uden at jeg har fattet noget. Fordi, tidligere var ordningen, som jeg beskrev den. Men skidt nu med det... Jeg savner blot DR K og på DR 3, af og til, en go' film.
|
|||||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Dengang vi betalte licens for sig selv, søgte man kommunen om halv licens. Nu søger man om at få mediecheck. Det er forskellen mellem før og nu.
|
|||||||
|
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Og jeg kan kun anbefale at overgå til at streame DRTV og TV2 Play. Så kan man se 100’vis af film når man har tid, og ikke når flow tv viser dem.
Det koster 0 kr for DRTV. 149 kr for TV2 Play pr md, med adgang til alle 5 kanaler, og alt on-demand indhold = alle flow tv programmer, film og serier når man selv ønsker at se dem Redigeret af Munch - 11 timer 25 minutter siden kl. 17:46 |
|||||||
|
|||||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Og, efter at vi - incl JEG SELV... Gik off topic, er der så nogen, som ved, om alle VHF-frekvenser i Danmark er afsat til DAB, eller om der også er nogle, som kan bruges til go', gammeldaws flow-TV? (Dog, selvfølgelig, digitalt...) Der er vel ikke så meget tilbage på UHF, som kan bruges til TV, mere, af andre TV-udbydere.
Savner brugeren "reslfj" her på recordere - han vidste en del angående radio- TV-sendenettet i DK... Redigeret af mnielsen - 10 timer 22 minutter siden kl. 18:49 |
|||||||
|||||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |