|
Fransat og panasonic |
Besvar |
Forfatter | |
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Marts-2013 kl. 15:27 |
Hej,
Da jeg godt vil se tv fra Fransat vil jeg høre om andres erfaringer Jeg har et nyere panasonic med dvb-s2 Jeg tænker at købe et fransat kort med tilhørende modul. Er det bare det eller skal mit tv yderligere parres med kortet?? På forhånd tak |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Valde1936. Først må jeg svare, at det ved jeg desværre ikke. Vises kun Samsung ES Fladskærme, måske burde du finde et fransk SAT Forum og spørge? Alternativt bestille kortet sammen med en af deres HD modtagere? Der er franske betalingskanaler på både 19,2 øst og 5 vest: Jeg ved ikke ret med om de franske SAT udbydere, men fra hvilken satellit regner du med at skulle modtage fra? Men jeg ved at der er lokal TV i Frankrig. Jeg mener at det er france 3 der er opdelt efter regioner, sørg for at få et kort der passer til den region du ønsker at se fra. Hilsen Carsten. |
|
herregaarden
Bruger Oprettet: 04-Juni-2011 Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
En anden muglighed er at købe box + Viaccess kort til godt 200 Euro. http://www.pulsat.com/products/Fransat-Official-French-Digital-TV-Receiver-and-Card.html?setCurrencyId=2 eller http://www.ebay.co.uk/itm/Fransat-Receiver-Card-Digital-French-TV-/110830384127?pt=UK_Sound_Vision_Satellite_TV_Receivers&hash=item19ce0173ff Hvis du ikke ønsker at bruge den medfølgende box, burde du kunne købe et Viaccess CAM modul og bruge kortet hvor du vil. Og der er ingen "time limit" på kortet, så du betaler 1 gang, thats it :) Du skal stille ind på 5 West, du kan bruge dishpointer.com til at finde oplysninger om hvordan den skal stå. Jeg modtager fint de åbne HD kanaler på 5w med en 80cm med 88% S/N, burde kunne findes med en 64cm. Jeg vil dog sige at ikke har erfaring med Fransat kort, just my 2 cents :)
|
|
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var for at undgå en ekstra box
Jeg fandt et modul + kort til 80 euro, til 5 vest, det er bestilt Jeg sætter det op i påsken. |
|
herregaarden
Bruger Oprettet: 04-Juni-2011 Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Held og lykke, hvor kan du finde kortet til 80 euro?
|
|
Valde1936
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fandt det på priceminster.com
Jeg kender ikke stedet, jeg skriver lige når det virker ;-) |
|
Valde1936
Funktioner
Tak(0)
|
Hov der sneg sig en fejl ind i linket
Priceminister.com Modulet ankom igår så ok med 3 dages leveringstid |
|
Valde1936
Funktioner
Tak(0)
|
Kan lige tilføje at det fungere perfekt med mit Panasonic GT30
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |