recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal digital Nye lille tv boks. (hvilket mærke ?)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal digital Nye lille tv boks. (hvilket mærke ?)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal digital Nye lille tv boks. (hvilket mærke ?)
    Sendt: 30-April-2013 kl. 22:19
jeg har de små hvide Canal digital bokse rundt i huset og er ved at sætte min HTC ONE op så den kan styrer dem...

men jeg kan ikke finde nogle steder hvad mærke boksen er. kan i hjælpe ?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 22:33
Canal Digital plejer at bruge bokse fra Sagem ( de gamle modeller ), så måske er det værd at prøve med dette mærke.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Canal Digital plejer at bruge bokse fra Sagem ( de gamle modeller ), så måske er det værd at prøve med dette mærke.

tusind tak for hjælpen. det var lige det der skulle til Smile
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2013 kl. 23:05
Lyder godt, og velbekomme.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

jeg har de små hvide Canal digital bokse rundt i huset og er ved at sætte min HTC ONE op så den kan styrer dem...

Den lille hvite boksen (HD Entertain mini)  er produsert av ADB Global og heter ADB-2850ST http://www.adbglobal.com/products/satellite/adb-2850st.html

Sagem HDPVR og ADB Twin PVR(HD Entertain Center) har samme fjernkontroll. Jeg har testet denne fjernkontrollen på ADB-2850ST og det fungerer ikke.  Derfor vil nok ikke fjernkontroll koder til Sagem fungere mot ADB-2850ST.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2013 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af Bobben Bobben skrev:

Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

Den lille hvite boksen (HD Entertain mini)  er produsert av ADB Global og heter ADB-2850ST http://www.adbglobal.com/products/satellite/adb-2850st.html

Sagem HDPVR og ADB Twin PVR(HD Entertain Center) har samme fjernkontroll. Jeg har testet denne fjernkontrollen på ADB-2850ST og det fungerer ikke.  Derfor vil nok ikke fjernkontroll koder til Sagem fungere mot ADB-2850ST.

jeg prøvede med Sagem og det virkede nu perfekt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu