|
Nat Geo HD og VHI |
Besvar |
Forfatter | |
Damhus
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Juli-2013 kl. 19:01 |
Hejsa
Jeg har en Dreambox 8000HD, rettet mod 1 grad vest og 5 grader øst, med Viasat og Canal Digital kort i. Alt fungerer til UG, og så alligevel ikke..!! Jeg kan ikke se VHI fra Viasat, den er i mit abonnement. Jeg har lagt mærke til at "AGC" står og skifter mellem 50% og 95%, på alle andre kanaler viser den 0% - hvad betyder det mon? Jeg har ikke problemer med andre Viasat kanaler. Hvad angår Canal Digital kan jeg ikke se Nat Geo HD, her står "AGC" på 0%, og underteksterne er der. Det virker næsten som et kodningsproblem? Den er også i mit abonnement, og alle andre kanaler hos Canal Digital virker perfekt, inklusive alle HD kanaler. Det handler kun om de 2 dumme kanaler, alt andet virker perfekt. Jeg har en 80-90 cm Parabol, 2 hoveder med 2 udgange og indbygget Switch. Parabolen har frit udsyn, og der er aldrig problemer, kun ved virkelig meget regn/sne. Hovederne er måske 4-5 år gamle. Hvad pokker er der galt? Skal parabolen justeres, eller hovederne skiftes? Håber at nogen kan hjælpe.. God sommer søndag |
|
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
Hov skal lige tilføje, jeg har lavet kanalsøgning og genstartet et par gange, uden held..
|
|
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med hensyn til Nat Geo HD hos Canal Digital, så er denne lige blevet ændret.
Tidligere var det en fælles nordisk version, som sikkert er den du har søgt ind. Et Canal Digital Danmark kort giver ikke længere adgang til denne version. Der findes nu en ny version - Nat Geo HD (D) - og det er denne version som du skal benytte. Den nye version findes på: Thor 5 Txp C06 11.293 Horisontal 25.000 3/4 DVB-S2 |
|
Damhus
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |