|
CSA Rainbow Table Tool Ver 2. |
Besvar |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-August-2013 kl. 21:24 |
Hej. Hvad er CSA Rainbow Table Tool Ver 2? Det er et af de værktøjer der blandt andet er brugt til at finde nøglen til dem der vil se BBC fra 27,5 Vest. Det er nu kommet i en ny og meget hurtigere udgave. Version 1 brugte overklokkede nVidea GTX 580's CUDA core og 200 GB filer på et SSD drev. Version 2 skal bruge 1,25 TB datafiler, men de kan enten være på HD eller SSD. Yderlig kan RBT og GPU nu være på den samme eller forskellige PC'er. I ver 1 kunne grupper arbejde alene. I ver 2 bliver det lagt op til at alle deler datafiler. De fylder ca 1,5 GB pr. stk. og de første er allerede lagt ud. Grunden til jeg laver denne post er at jeg tror at en del af jer pludselig vil se BBC fra 27,5 Vest. De syntes jeg skal overveje om dette her er noget? Dette vil give jer mulighed for selv at downloade en TS fil fra jeres eget DVB-S2 kort og finde den nye nøgle når den bliver skiftet. Men I skal være klar over at BBC kanaler ikke har nogen preference i projektet. I kan læse mere i dette PDF: På Colibris hjemmeside er der et link til det forum han bruger: http://colibri.bplaced.net/csa_rainbow_table.htm Jeg havde problemer med at registrere mig, da jeg ikke kunne finde ud af svaret på dette spørgsmål: Satelittes are in: Svaret er spaxx ( engelsk ord for rummet ). Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 18-August-2013 kl. 21:26 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |