recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CSA Rainbow Table Tool Ver 2.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CSA Rainbow Table Tool Ver 2.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CSA Rainbow Table Tool Ver 2.
    Sendt: 18-August-2013 kl. 21:24

Hej.

Hvad er CSA Rainbow Table Tool Ver 2?

Det er et af de værktøjer der blandt andet er brugt til at finde nøglen til dem der vil se BBC fra 27,5 Vest. Det er nu kommet i en ny og meget hurtigere udgave.

Version 1 brugte overklokkede nVidea GTX 580's CUDA core og 200 GB filer på et SSD drev.

Version 2 skal bruge 1,25 TB datafiler, men de kan enten være på HD eller SSD. Yderlig kan RBT og GPU nu være på den samme eller forskellige PC'er.

I ver 1 kunne grupper arbejde alene. I ver 2 bliver det lagt op til at alle deler datafiler.
De fylder ca 1,5 GB pr. stk. og de første er allerede lagt ud.

Grunden til jeg laver denne post er at jeg tror at en del af jer pludselig vil se BBC fra 27,5 Vest.
De syntes jeg skal overveje om dette her er noget?

Dette vil give jer mulighed for selv at downloade en TS fil fra jeres eget DVB-S2 kort og finde den nye nøgle når den bliver skiftet. Men I skal være klar over at BBC kanaler ikke har nogen preference i projektet.

I kan læse mere i dette PDF:

På Colibris hjemmeside er der et link til det forum han bruger:

http://colibri.bplaced.net/csa_rainbow_table.htm

Jeg havde problemer med at registrere mig, da jeg ikke kunne finde ud af svaret på dette 
spørgsmål: Satelittes are in: 
Svaret er spaxx ( engelsk ord for rummet ).

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 18-August-2013 kl. 21:26
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu