|
Det rigtige CA-Modul |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke nødvendigvis, læs hvad jeg skrev tidligere.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Focussat "parrer" Conax kort til tuner så det du behøver er Focussat dekoder. En vanlig Conax CAM vil ikke fungere. Hvis dette skal fungere så må Focussat levere Conax Pairing CAMs og det gjør de mest sannsynlig ikke. På 1-west gir også Digi en mulighet for Rumensk TV. Digi tilbyr heller ikke CA moduler såvidt jeg vet så også der må det benyttes Digi dekoder. http://www.lyngsat.com/packages/digi.html En annen operatør som er mye brukt i Romania er Dolce (Rom Telecom) på Hellassat-2 39-øst. http://www.lyngsat.com/packages/dolce.html Det er mao. hele 3 selskaper som tilbyr satellitt-tv i Romania. Det er også mulig å se noen Rumenske kanaler gratis fra 16-øst: Antena 2 Antena 3 TVR 3 TVR News TVR International TVR Cluj TVR Craiova TVR Iasi TVR Timisoara TVR Targu-Mures Euforia TV Favorit TV GSP TV Gratiskanalene på 1-west er nok mindre interessante. Gratis Rumenske/Modlovske kanaler på 1-west : Realitatea TV U TV (Romania) Speranta TV Muz TV Moldova Jurnal TV Euro TV (Moldova) Ru TV Moldova Amedia 2 Credo TV România TV Mooz Dance HD Inedit TV Mynele TV 1 Music Channel Kanal D Romania PublikaTV Redigeret af Bobben - 28-August-2013 kl. 20:37 |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for alt hjælpen, nu har jeg rigeligt at tage fat på.
Det er ikke et projekt vi er gået i gang med endnu, jeg er blot ved at finde ud af hvordan det hele hænger sammen. Nu har jeg nok at spørge om. Jeg synes den verden er avanceret ... hvis ikke leverandør blot siger hvad der skal købes.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Precious. Jeg ved ikke om du selv vil prøve at sætte en parabol op og justere den eller om du evt vil spørge en satellit montør? Jeg vil mene at det vil være muligt at sætte 2 LNB hoveder op på EN parabol således at I kan se både 16-øst og 1-west samtidigt. Det man skal bruge er en DISEqC switch samt en Triax Multiblock holder fra eBay.co.uk Du kan evt spøge når du skal videre. Hid til har vi kun talt TV, men der må vel også være nogle radio stationer der kan være interessante: Her er 2 links med både TV og radio stationer. Alt med det røde 'F' er gratis at se. 'Ro' er med Rumænsk lyd. De kraftige navne ( i BOLD ) er TV stationer og de mindre tynde navne er radio stationer: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 02-September-2013 kl. 14:21 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |