recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dream box vlc streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdream box vlc streaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim_p Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Juli-2009
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: dream box vlc streaming
    Sendt: 09-April-2011 kl. 17:35
Da jeg snart skal ud at rejse ville jeg høre om der var nogen der havde en guide til at sætte en vlc Streaming server op der kan streame mi tv fra min db 800 (pli) til internettet (wan) der er ingen problemer når jeg bare streamer på min lan side.
hvilke porte skal jeg have åbnet til min db 800
og hvilke porte skal jeg have åbnet til min  WHS ( Hvor vlc serveren skal køre på)
Til top
korbenDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-December-2008
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2011 kl. 17:49
Jeg kender ikke til dit setup men det lyder lidt som noget jeg har set på.  Og får du ikke et problem med din upload speed?   for hvis den kanal du skal se er 4Mbit  så skal du jo også have min 4Mbit i upload  for vlc converter jo ikke først men bruger den rå stream fra din dreambox.  (måske jeg tager fejl)
Til top
Kim_p Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Juli-2009
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2011 kl. 17:01
Ul speed burde ikke være noget problem da jeg har 60mb forbindelse.
men det jeg var ude efter var at få vlc til at streame ud på internettet efter at signalet er blevet transcodet og så burde det fylde noget mindre i bånd brede så jeg kan se det i en ringer kvalitet på en langsom forbindelse 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu