recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vantage VT-01, HJÆÆÆLP!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVantage VT-01, HJÆÆÆLP!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af pinnemand pinnemand skrev:

Tak for hjælpen og alle svarene folkens, tror jeg indser jeg er for uinteresseret i Parabol bokse og levere Vantage tilbage!!

Så køber jeg en med HDD i fra Viasat i stedet for:)
Og du er så heldig stillet at du i øjeblikket kan få Viasats HD boks til 0,- kr. som eksisterende kunde (inkl. udstyr til trådløs netværksforbindelse) - hvis du tegner et 1-årig abonnement på HD-pakken (inkl. pluspakke og Viaplay) for 49,- kr. pr. måned (588 kr. i alt).
Til top
pinnemand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2011
Sted: somom
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Oprindeligt skrevet af pinnemand pinnemand skrev:

Tak for hjælpen og alle svarene folkens, tror jeg indser jeg er for uinteresseret i Parabol bokse og levere Vantage tilbage!!

Så køber jeg en med HDD i fra Viasat i stedet for:)
Og du er så heldig stillet at du i øjeblikket kan få Viasats HD boks til 0,- kr. som eksisterende kunde (inkl. udstyr til trådløs netværksforbindelse) - hvis du tegner et 1-årig abonnement på HD-pakken (inkl. pluspakke og Viaplay) for 49,- kr. pr. måned (588 kr. i alt).

Tak for rådet tror det er den rette vej for mig, vil ringe ind og høre om jeg kan få noget rabat  :D
Pinnemand
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 467
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 20:20
Du skriver både canal digi og viasat,Hvis du har flere hovede på parabolen,Skal boksen
jo sættes op til det,Eller finder den ingen kanaler?Den kan jo ikke selv finde ud af hvis du
modtager fra flere steder.
Og før man skal finde ud af cam skal den jo finde kanalerne først!

Til top
pinnemand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2011
Sted: somom
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af miaj miaj skrev:

Du skriver både canal digi og viasat,Hvis du har flere hovede på parabolen,Skal boksen
jo sættes op til det,Eller finder den ingen kanaler?Den kan jo ikke selv finde ud af hvis du
modtager fra flere steder.
Og før man skal finde ud af cam skal den jo finde kanalerne først!

Ja det vidste jeg godt, har nok kastet lidt for meget rundt med leverandøre :D

Men sattelitten er indstillet til Viasat, da jeg har 2 andre modtagere fra Viasat som er på samme sattelit og de fungere upåklagelig :D
Pinnemand
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu