|
kvalitet på dette lærred |
Besvar |
Forfatter | |
sjyden
Junior bruger Oprettet: 01-Oktober-2006 Status: Offline Point: 26 |
Emne: kvalitet på dette lærred Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 00:14 |
er der nogen der har sådan et lærred eller kan fortælle om kvaliteten da jeg skal have nyt lærred eller er der andre til prisen der er bedre http://www.dustinhome.dk/pd_5010185886.aspx?
hilsen claus |
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 08:23 |
Jeg havde en kort overgang et Grandview manuelt rullelærred i samme serie.
Selve dugen hang faktisk forbløffende lige uden folder eller rynker, men det havde en stor cirkel hvor det reflekterede lyset anderledes, hvilket gjorde at lyse billeder fik et stort område hvor farverne var tydeligt anderledes end resten af billedet.
Efter det, købte jeg et væsentligt dyrere Projecta rullelærred, men det har så nogle andre problemer med en ujævn dug.
Man må nok indse at den eneste form for rullelærred som er fornuftigt, er et tab-tension i god kvalitet (= mange penge...)
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 12:57 |
http://www.hivilux.de/shop/product_info.php?info=p207_Tension-Leinwand-92--mit-FB-50cm-Vorlauf-Weiss-Muster.html
bedre køb.. samme pris, danske Hivision kan måske forhandles tæt på samme pris som DE shoppen har, ellers bestil i tyskland..
godt nok import fra asien, men mit lærred er KLIPPE stabilt og stramt (se link i min signatur) har ingen problemer med farve udfald i zoner, og gain 1.0 lærred, STANK de første par uger, men ellers ikke problemer
Motoriseret og Tab Tension. til prisen et SUPER produkt, og har haft en del prøver hjemme på stewarts og Lissaus entry level duge, og der er ikke synlig forskel selv ved store varer prøver.
godt køb i min bog, min mate købte dig et 120" hvor han fik et andet mærke tror det var Pro Screen selvom der stod Hivilux.. det er stadig samme billed kvalitet, og ikke problemer, dog ved 120" tager det 30-40minutter efter lærred er rullet ud før det er helt fri for ujævnheder. Redigeret af Rasmusdc - 21-Oktober-2010 kl. 13:01 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |