recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - spørgsmål ang. Pana PT-AE4000 e
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketspørgsmål ang. Pana PT-AE4000 e

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Direkte link til dette indlæg Emne: spørgsmål ang. Pana PT-AE4000 e
    Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 16:36
Er der nogen der kan fortælle mig om det er sandt at AE4000 ikke er lysstærk nok til at vise ordentlige billeder på lærred størrelser over 110"?? Og er skarpheden iorden ved 1080p materiale? Har læst den er en smule uskarp,men passer det?
Jeg er lidt hug på denne projektor til afløsning af min gamle CRT,men i reviews af den står der at den er for svag til lærreder over 110",og da jeg kører med 123" vil jeg lige sikre mig at den kan oplyse dette lærred.
Mit bio rum er ca. 6x8m og til dels mørklagt,undtaget ved direkte sol, og rummet er malet med død mat mørk grå maling

Se cons i dette review,der nævnes lærred størrelsen

Ville det være bedre og evt. se på den nye infocus SP8604?? Eller måske den nye BenQ W6000?

Nogen der ved et sted i nord sjælland/hovedstads området som har AE4000 sat op til en demo?

Redigeret af Tsunamijhoe - 28-Oktober-2010 kl. 16:38
Til top
albertsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 15:03
Hej

Jeg har selv en Pana PT-AE 3000 som har kørt uden problemer på et lissau plano 103" uden lys problemer så tror det er en røver!! er super tilfreds med min projektor og selvom det er en ældre model efterhånden har pt-ae4000 fået endnu højere ansi lumens :)
/ Martin
Sony KDL-46NX723
PS3 320 Gb-slim
Symology DS 1511+
Rega + Supra kabler

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu