recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC HD350 vs. JVC DLA X3-ILA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC HD350 vs. JVC DLA X3-ILA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC HD350 vs. JVC DLA X3-ILA
    Sendt: 03-November-2010 kl. 15:37
Er der nogen der ved om den nye 3D projektor JVC DLA X3-ILA er bedre til 2D end JVC HD350? 3D er ikke vigtigt for mig, men, spørgsmålet er om den nye 3D projektor er 8.000 kr. mere værd end HD350 når man ser bort fra 3D? Hvem har set begge i action? Det er kun billedkvaliteten i 2D som jeg interesserer mig for.

Takker på forhånd.
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
kennethp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: DK
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 17:04
Er den overhovedet kommet på markedet endnu?
Jeg har lige fået mn hd350, og du vil ikke blive skuffet :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af kennethp kennethp skrev:

Er den overhovedet kommet på markedet endnu?
Jeg har lige fået mn hd350, og du vil ikke blive skuffet :)
Den nye kommer vidst først på markedet sidst i denne måned, men, det kunne jo være at nogen havde set den på en messe, og jeg bare gættede lidt på, at billedkvaliteten vel er en tand bedre end den "gamle". Wink

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
MortenCombat Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Maj-2008
Point: 149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 20:16
Det skulle være mærkeligt, hvis X3 ikke var bedre end HD350, også i 2D, eftersom den er 2 generationer nyere end HD350.

Forskellen på HD350 og HD550 er vist primært, at HD550 er lidt skarpere. Derudover har den noget frame interpolation som efter sigende ikke skulle fungere specielt godt.

Ifht. HD350/550 har X3 højere lysstyrke og større on/off kontrast (50.000:1 mod 30.000:1?). Den ekstra lysstyrke er primært rettet mod 3D-brug, men der vil også være ekstra lysstyrke ifht. HD350/HD550 ved 2D.

Redigeret af MortenCombat - 03-November-2010 kl. 20:36
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2010 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af MortenCombat MortenCombat skrev:

Det skulle være mærkeligt, hvis X3 ikke var bedre end HD350, også i 2D, eftersom den er 2 generationer nyere end HD350.

Forskellen på HD350 og HD550 er vist primært, at HD550 er lidt skarpere. Derudover har den noget frame interpolation som efter sigende ikke skulle fungere specielt godt.

Ifht. HD350/550 har X3 højere lysstyrke og større on/off kontrast (50.000:1 mod 30.000:1?). Den ekstra lysstyrke er primært rettet mod 3D-brug, men der vil også være ekstra lysstyrke ifht. HD350/HD550 ved 2D.
Det var også min tanke. Den fås til 30.000 hos av-connection så den må jeg hellere få en kigger på når den kommer. Tongue

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu