|
Filsystem HD Entertain Mini |
Besvar |
Forfatter | |
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-December-2012 kl. 14:56 |
Hej
Har lige modtaget en HD Entertain Mini. Monteret en 2,5" harddisk via USB, som den selv formaterer. Har optaget lidt på den, og derefter flyttet harddisken til min Win 7 maskine. Men nu fremtræder harddisken som værende upartitioneret. Er der nogen der ved hved hvilket filsystem boksen benytter sig af, eller kender et værktøj der kan fiske optagelserne ud?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok beskyttet. Men mon ikke der er en der kan klare den.
Har du også den store, for vil gerne høre hvordan det er med at optage på den store og se det på mini. ?
Altså den nye funktion.
|
|
SVP03
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej jeg har ikke den store. Har en TV server der klarer alt det der. Jeg bruger kun minien til at se hurtigt TV i køkkenet (dvs. ude at skulle starte PC klienten op)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er sikkert formateret med EXT4
http://driesve.tumblr.com/post/1560794187/how-to-mount-an-ext4-drive-in-windows-7 |
|
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Tak for tippet. Nu fik jeg så tid til at prøve det af. Bloggen du linker til foreslår at man henter version 0.48 og patcher den, så den kan håndtere ext4, men jeg kan se at der er en version 0.51, som skulle supportere ext4. Den har jeg så installeret, men den kan ikke se noget ext4. . Den siger at disc 2 er RAW |
|
|
Tstampe
Guld medlem Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej McCenterFreak...
Er du kommet videre med dette projekt...
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |