|
Canal Digital signal-styrke og signal kvalitet.. |
Besvar |
Forfatter | |
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Februar-2013 kl. 22:00 |
har fået Canal Digital i dag og bare koblet det til min "gamle" parabol med dobbelt hoved og indbygget diseq switch mener jeg det hedder..
når jeg tjekker kvaliteten på mit signal hedder den: Signal styrke: mellem 88-90 % Signal Kvalitet: mellem 58-64 % hvordan får jeg signal kvaliteten højre op og har det ikke stor betydning og er de ca. 60% godt nok ?
|
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Signal Kvaliteten skal helst være 100 (just. af parabol eller dårlig LNB)Styrken afhænger af kabel længten ud til LNB, men over 60 skulle være fint.
Lynge
Redigeret af Lytro - 07-Februar-2013 kl. 23:57 |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
herregaarden
Bruger Oprettet: 04-Juni-2011 Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok kun meget små justeringer der skal til på skålen, så kan du nok få kvaliteten højere op
|
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
tusind tak for hjælpen får lige kikket på det..
en anden ting.. der hvor jeg bestilte det fik jeg udleveret en CDC-9000SHD boks... den er da vist ikke helt ny mere... ?? kan det ha noget at gøre med at på TV3, TV3 puls og TV2 NEWS får jeg Error 5 (som om kanalerne ikke er med i abn.) har haft den til at stå på TV3 over 2 timer ?? nogen ide hvorfor jeg ikke kan se de kanaler når alle andre virker også CMore kanalerne
|
|
iceman24
Funktioner
Tak(0)
|
så fik jeg næsten 100/100 på alle kanalerne... ingen er under 90 % nu :-)
fik skiftet til en åbenbart bedre LNB... det gav sgu pote.. forskellen er heldigvis også til at se
|
|
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
LMB ? Tror du ikke bare at det var fugt ? Jeg har prøvet ny dyr LMB ½ år, så faldt kvaliteten igen Tørrede min 9 år gl. billige Harald LMB med hårdtørrer, så var jeg på 100 % Den dyre nye er nu reserve Hvad hedder den du bruger nu ? |
|
E.L.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |