|
Brugt Viasat boks |
Besvar |
Forfatter | |
Jlowe
Bruger Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-Februar-2013 kl. 11:25 |
Hejsa,
Jeg har købt en brugt superlækker Pace Viasat HD boks her på forummet. Jeg har idag en Pace Viasat HDD optager men uden HD. Jeg er lidt rusten i Viasat boksskifte, og jeg har prøvet at søge her på forummet. Jeg har prøvet at sætte mit Viasat kort i den "nye" brugte HD boks, og ringet til Viasat nummeret. Men stemmen fortæller mig at der allerede er koblet et kort til den boks jeg har købt brugt (det giver selvfølgelig god mening). Er der nogen mulighed for at "unpair" den brugte HD boks med sit nuværende kort - så jeg kan flytte mit over? Alternativt må jeg lige prøve at ringe til Viasat kundeservice mandag. Hvis der findes en løsning allerede nu hører jeg gerne fra jer :-)
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er noget som skal gøres fra udbyderen, det gamle kort skal slettes og det andet bindes til modtageren i stedet for.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |