|
Ny dvb s2 tuner |
Besvar |
Forfatter | |
brisk
Bruger Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Februar-2013 kl. 20:16 |
Hej
Jeg søger en ny dvb s2 tuner til media center og fandt denne Skystar USD 2 HD CI hos mm vision til 299,- Er der nogen der har erfaring med denne tuner ? Jeg skal bruge den med dvblink win7 og CD. |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Brisk. Jeg fandt 20 kundeanmeldelser hos Amazon.de Her er et oversat link: Og til dem der hellere vil have det på Tysk: Du skriver at du skal bruge den til CD. Jeg har en mistanke om at du så håber at kunne sætte et Canal Digital kort i den indbyggede kortlæser? Det ved jeg intet om, måske andre kan hjælpe? Hilsen Carsten. |
|
confused
Guld medlem Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke det ville give mere mening at spørge i tråden for mediecentre ?
Redigeret af confused - 26-Februar-2013 kl. 11:33 |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
brisk
Bruger Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
du har muligvis ret at den skulle være oprettet i mediacenter sektionen.
Jeg har set de reviews som du linker til, men jeg søger danske erfaringer med Canal Digital og denne tuner. Specielt hvis der var nogen der kunne bekræfte at den virker med CD CA modul. så ville jeg gerne høre om det |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |