recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny dvb s2 tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny dvb s2 tuner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny dvb s2 tuner
    Sendt: 25-Februar-2013 kl. 20:16
Hej
Jeg søger en ny dvb s2 tuner til media center og fandt denne Skystar USD 2 HD CI hos mm vision til 299,-
Er der nogen der har erfaring med denne tuner ?
Jeg skal bruge den med dvblink win7 og CD.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 09:55

Hej Brisk.

Jeg fandt 20 kundeanmeldelser hos Amazon.de Her er et oversat link:

Og til dem der hellere vil have det på Tysk: 

Du skriver at du skal bruge den til CD. Jeg har en mistanke om at du så håber at kunne sætte et Canal Digital kort i den indbyggede kortlæser?
Det ved jeg intet om, måske andre kan hjælpe?

Hilsen Carsten.

Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 11:32
Mon ikke det ville give mere mening at spørge i tråden for mediecentre ? Wink

Hvilken udbyder - Viasat eller Canal Digital ?  ha ! man skal altid læse hele teksten før man svarer Big smile

Redigeret af confused - 26-Februar-2013 kl. 11:33
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
brisk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2009
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brisk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 13:56
du har muligvis ret at den skulle være oprettet i mediacenter sektionen.

Jeg har set de reviews som du linker til, men  jeg søger danske erfaringer med Canal Digital og denne tuner.
Specielt hvis der var nogen der kunne bekræfte at den virker med CD CA modul. så ville jeg gerne høre om det 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu