|
Sætte ekstra kabel til Viasat parabol - f-stik? |
Besvar |
Forfatter | |
Epsi
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-December-2012 kl. 23:40 |
Hej alle
Jeg har fået sat ny viasat parabol op, men Viasat betaler kun for træk af det ene kabel. Derfor skal jeg selv have sat et ekstra op. Nu har jeg ikke sat det op før, og jeg så ikke hvordan montøren satte det første op da jeg ikke var hjemme. Skal jeg bare købe sådan et f-stik til f-stik også skal det bare skrues i begge steder? Eller skal jeg gøre noget specielt. Jeg havde sådan et kabel i tankerne http://www.av-cables.dk/antennekabel-f-stik/hq-high-quality-antenne-f-kabel-20-m.html Det skal være rimelig langt |
|
mVah
Bruger Oprettet: 29-Februar-2012 Sted: Vrå Danmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikk nødvendigt med sådan et kabel, du kan købe det antal mtr du skal bruge i 7mm http://www.av-cables.dk/antennekabel-i-maal/antennekabel-coax-7-0-mm-pris-pr-meter.html
og så bare nogle f conectere i hver ende..
|
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
1. Du skulle have bestilt et ekstra kabel, samtidigt med montøren monteret det første kabel, det havde ikke kostet meget. 2. Hvis LNB er en SatCR type, kan du bare montere en 2-fordeler(splitter) et sted på kablet der passer dig bedst.
3. Er det en alm. LNB der er monteret, så skal der monteres en LNB med 2 eller flere udgange.
Før du trækker nyt kabel.
Lynge
|
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
Epsi
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja 500 kr for 12m kabel synes jeg nu er rimelig dyrt. Det er en quad LNB så det er vel bare et ekstra kabel? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |