|
Denon avr x2800h |
Besvar |
Forfatter | |
Allan Krogh
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2025 Sted: Aars Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Januar-2025 kl. 16:26 |
Hejsa. Jeg kan ikke få menuen frem på mit TV når jeg trykker på setup knappen på fjernbetjeningen,har trykket på main funktionen først. Nogen der har en løsning
Mvh Allan
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5290 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Allan Krogh
Funktioner
Tak(0)
|
har jeg gjort 👍
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4767 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og sat hdmi kabel i mellem AVR og TV’s ARC indgang? Og valgt ARC i AVR menuen? Og valgt AV på TV remote?
Redigeret af Munch - 07-Januar-2025 kl. 17:29 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Allan Krogh
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kører med indgangen earc på både TV og receiver ,det gjorde jeg også første gang jeg satte det op.
Jeg vil gerne have finjusteret lyden lidt men som før skrevet kan jeg ikke få menuen op på TV skærmen.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Er der hul igennem fra afspiller gennem AVR op til TV?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Allan Krogh
Funktioner
Tak(0)
|
ja alt virker som det skal ,kun menuen der ikke vil
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har mod på det, skal du lave en factory reset. Det er beskrevet i manualen hvordan du gør, og du mister dine indstillinger ved det. Har du nogensinde opdateret AVR?
|
|
|
|
Allan Krogh
Funktioner
Tak(0)
|
nej ikke opdateret den i det år jeg har haft den. Jeg har da mod på at opdatere den
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |