|
Opsætning af parabol |
Besvar |
Forfatter | |
medion18
Ny bruger Oprettet: 13-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Maj-2012 kl. 18:06 |
Hej Alle sammen
Da vi har måtte nedrive skorstenen, skal vi nu finde en anden placering til vores parabol. Der er kun muligt at opsætte den på gavlen(se billedet), men hvorledes ville i opsætte den. Her tænker jeg om i ville montere en mast eller et vinkelbeslag mm. Det er endvidere normal viasat vi ser og på billedet ses mod Øst/syd http://billedeupload.dk/images/aswp7.jpg http://billedeupload.dk/images/9GJxM.jpg På forhånd tak for hjælpen Mvh Kim |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes gavlbeslag til formålet, det ville jeg bruge.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor bor du henne ??
Jeg ville nok bruge et lidt billigere beslag
Lynge
|
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10461 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det holder vist ikke i stormvejr med den korte afstand der er mellem skruehullerne.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3793 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu skal du ikke "skyde gråspurve med kanoner"
Har du en stabil spær er
helt fint, med en parabol op til 80 cm.
Jeg har monteret flere skærme med dette vægbeslag og har ikke modtaget nogen reklamation.
Lynge
Redigeret af Lytro - 31-Maj-2012 kl. 16:16 |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |