recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPbox 9000HD hvilket Enigma2 img.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IPbox 9000HD hvilket Enigma2 img.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IPbox 9000HD hvilket Enigma2 img.
    Sendt: 22-Juni-2012 kl. 14:49
Hej Alle

Jeg har en IPbox 9000 kørrende med Sifteam. Jeg vil rigtig gerne over på Enigma2 pga. muligheden for at streame tv signalet til eks. popcornhour, WDTV og Android.
Er der nogen som har gode erfaringer med en Image som virker ordentligt? For ca. 2 år siden havde jeg Enigma2 installeret på boksen men det fungerede mildt sagt elendigt.
Jeg skal sige at jeg ikke selv kan/skal installere det. Jeg har en kollega som har været flink at hjælpe mig før så det håber jeg på at han er igen hvis der er noget Enigma2 Image som virker godt 

På forhånd 1000 tak for hjælpenClap

Søren
Til top
Lave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2004
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 14:27
Du burde kunne streame på dit netværk med sif-team søg på google efter nyest version.

Hilsen
Lave
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 11:08
Det kan jeg også så vidt jeg ved. Dette er bare udelukkende fra boks til boks.
Jeg vil gerne hvis der blev dannet en m3u playliste med kanaler så eks. WDTV kan se kanal listen via dette format. Enigma har ligeledes en App til steraming til Android
Enigma har også væsentligt flere plugins som kunne være gode at havde

Men Lars ret mig endelig hvis jeg er forkert på den!!
Til top
pinkytk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2007
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pinkytk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 11:29
Jeg har også rodet med Enigma på min gamle IPbox, men fik det aldrig til at køre godt.

Endte med at købe mig en VU+ :)

Har du en guide til det du gerne vil med at streame til WDTV for det lyder som en fed feature ?
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 11:39
Der står en del her men det er ikke noget jeg har prøvet endnu da jeg ikke har Enigma og kan derfor ikke teste det: http://forum.wdlxtv.com/viewtopic.php?f=53&t=320
Til top
Lave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2004
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 17:29
Jeg kender ikke til WDTV.

Men den kan streame til min iphone hvor jeg bruger appen "live Dreambox"

Samt selvfølgelig til huset pc'er via VLC
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu