|
Dansk TV via satellit i No.rdtyskland |
Besvar |
Forfatter | |
vet1
Bruger Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Januar-2012 kl. 20:10 |
Hej,
Jeg overvejer at tage et job i Cuxhaven, Nordtyskland. Jeg har ingen erfaring med sattelitmodtagere og TV, og søger derfor Jeres hjælp. Jeg er ærgerlig over måske at blive begrænset til tysk tv. Kan jeg ved hjælp af et dansk sattelitabonnement hos eksempelvis Viasat, se de almindeligt tilgængelige danske kanaler m.m. i Cuxhaven? Cuxhaven ligger få hundrede kilometer syd for den danske grænse? Jeg kan også klare mig med engelsksprogede kanaler hvis det måske er lettere? Mvh jens.
|
|
Gagia Classic
Mini Mazzer Electronic B Impod Intero. Stamper |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
For at kunne se Dansk TV via Sattelit i udlandet, så skal du have en adresse i DK.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
vet1
Bruger Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hurtigt svar. Det lyder jo fint.
Formoder at en "stråmandsløsning" hos familie eller venner er i strid med udbyders regler, men godt at det er en mulighed. Kan det evt. også gøres via ipTV/internet? Kræver det måske ninja tricks med hensyn til ikke at være på en dansk ip-adresse? Vh jens. Redigeret af vet1 - 16-Januar-2012 kl. 20:37 |
|
Gagia Classic
Mini Mazzer Electronic B Impod Intero. Stamper |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er lige så meget i strid med reglerne, som det er med, at jeg har SKY i DK. Det må man officielt ikke.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |