recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode freesat-positioner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode freesat-positioner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Direkte link til dette indlæg Emne: Gode freesat-positioner
    Sendt: 28-November-2011 kl. 17:11
Hej folkens,

Jeg er helt nybegynder inden for sat-modtagelse - det skal siges, at jeg har kabel-TV, som dækker det primære TV-behov.

Det har imidlertid haft min interesse at sætte en parabol op, primært for at gå på jagt i diverse freesat-programmer, da der ser ud til at være rigtig meget gratis TV at kigge på. Mest interessant er nok engelsksprogede programmer, sekundært måske spanske/tyske.

Parabolstørrelsen vil nok være begrænset til 60-80cm, og da jeg bor i København lader det desværre til at udelukke UK freesat-programmerne, men mange af dem kan heldigvis hentes på nettet i stedet.

Her kommer spørgsmålet så:

Ud fra ovenstående informationer, hvilke satellitpositioner vil I så anbefale mig at gå efter? Og hvilke positioner vil man med rimelighed kunne fange med ovennævnte parabolstørrelse uden motor, men med flere LNB'er?

Mvh. Søren
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2011 kl. 17:43