recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Filter og lampe til Sanyo PLV-Z3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFilter og lampe til Sanyo PLV-Z3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kchekrik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Filter og lampe til Sanyo PLV-Z3
    Sendt: 09-Juni-2010 kl. 10:06
Jeg får snart besøg fra USA og derfor skal jeg have et par pærer med derfra så min yderst slidte pære med 3000+ timer kan blive udskiftet. Men jeg har brug for at vide hvor meget det fylder at få sådan med i flyet, og tror I de kan klare turen i kufferten (der er ikke plads med håndbagagen)?

Jeg har prøvet at mail flere leverandører af lamperne og Sanyo selv, men ingen af dem svarer på hvor meget lamperne fylder :/

Derudover vil jeg også gerne skifte filteret på min Z3'er, men det er umuligt at finde noget som helst information og dem, for slet ikke at tale om at finde en butik hvor de kan købes. Igen er Sanyo tavse og de firmaer som svarer kan kun beklage de ikke har varen.

Kender I et sted de kan købes og hvad tror I de koster?
// KC
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 10:19
Kan du ikke bare se på din egen projektor hvor meget pæren fylder??

Hvis du putter den ind imellem noget tøj, burde der ikke være problemer med at have den med i kufferten. Den er garanteret dårligere beskyttet ved almindelig forsendelse.

Ofte følger der nyt filter med pæren, ved dog ikke om det er tilfældet her?
Til top
Kchekrik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2010 kl. 08:05
Jeg prøver at skyde en mail af til dem, så må vi se om jeg er heldig eller ej.
Jo jeg kan godt se hvor meget min egen pære fylder, men hvis pæren nu var pakket ind i flamingo og andet tænkte jeg den måske ville fylde mere end forventet.
// KC
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2010 kl. 08:25
Jeg ville nok putte æsken ind i eks. en tüpperware (plastik) bøtte inden jeg lagde den i kufferten.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu