|
Kan man det med Canal Digital? |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2012 kl. 17:46 |
Som nogle andre oplever jeg så mange fejl fra en Canal Digital satboks, at jeg er begyndt at overveje alternativer.
Man kan i stedet for en modtagerboks få et kort, man stopper ind i sin fladskærm, men så mister man jo muligheden for at optage diverse udsendelser - og den går jo virkeligt ikke, herhjemme på parcellen! Kan man købe en harddisk-optager, som man kan optage på, hvis man skifter satboksen ud med et modtagerkort fra Canal Digital, eller er der nogen med et bedre forslag? (Har hørt at nogle brugere er lige så utilfredse med den nye boks, som de var med den gamle Sagem boks) |
|
Steen
|
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv løst det således: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=98365&PID=998456#998456Men mindre kan også gøre det
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et tv med PVR via USB. Det giver dog visse begrænsninger, du kan kun optage samme kanal, som du ser. Du kan dog på de fleste tv timer programmere optagelser.
Husk også at dit tv skal være godkendt og nok så vigtigt - have DVB-S2, ellers kan du slet ikke bruge CD's kortlæser løsning. |
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du beholder din satboks som du optager fra, og får et ekstra kort til TV, så kan du se TV og optage samtidig.
Det koster gratis
Lynge
|
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan anbefales Canal Digitals egen harddiskoptager. Jeg har den til kabeltv med 2 tunere indbygget.
|
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Beanie: Jeg har allerede Canal Digitals harddiskoptager, og jeg har aldrig oplevet flere kvaler med at se TV, derfor søger jeg alternative måder
|
|
Steen
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den nye eller gamle? Parabolmodtageren har fået en opgradering. Der findes en anmeldelse et sted her på siden.
|
|
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Sagem HD-boksen med harddisk
|
|
Steen
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den nye pvr modtager virker fint.
|
|
SVP03
|
|
peejay
Bruger Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket alternativ findes der til Canal Digitals egne bokse?
Og kan man stoppe et Canal Digital kort i andre bokse, eller er det parret med boksen?
Redigeret af peejay - 06-April-2012 kl. 21:41 |
|
sapi100
Bruger Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes mange muligheder.
Box fra udbyder er altid amputeret. Du kan læse om andre box på digital.tv Og CD´s kort virker også i mange andre box.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |