recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital receiver / frie tyske kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Digital receiver / frie tyske kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Digital receiver / frie tyske kanaler
    Sendt: 06-April-2012 kl. 15:15
Hej, Håber I kan hjælpe mig igen - denne gang drejer det sig om en digi box til parabol / gratis tyske kanaler som jo slukker 30. april for analog signal (opdagede jeg lige her til morgen) :-)

Går ud fra skærm og  "hoved"  Universal LB 9750 - HB 10600 stadig kan bruges.

Så er det selve boxen, hvilke vil i foreslå jeg kikker nærmere på ??
hvad skal jeg købe ???

Jeg er ikke interesseret i noget som helst andet end den skal være nem at indstille, driftssikker og fjernbetjeningen skal være nem/logisk.

Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 09:37
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/Digitalt-TV/7975/Maximum-XO30S.html

Vil jeg foreslå.
Du kan læse en test af den her http://digitalt.tv/maximum-xo-30-s/
Hvor du også kan se et billede af fjernbetjeningen.
Og udfra denne artikel fra samme side, så kan du bruge din nuværende LNB http://digitalt.tv/sort-tv-skaerm-i-sommerhuset/

Redigeret af Ham_Der - 07-April-2012 kl. 09:51
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 11:18
Ja, det lyder rigtig godt og prisen er til at komme over :-) 
 - fjernbetjeningen fra wupti er nok en gammel model, den er dårlig, men det er jo til at undersøge.

Er der nogle som har erfaring med denne box ???  (har du den selv -Ham_Der )

Redigeret af Queen - 07-April-2012 kl. 11:18
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 11:56
Ja, billedet der er på Wupti er sandsynligvis af den tidligere model. Selve boksen er desginmæssigt magen til, men fjernbetjeningen er anderledes.

Jeg har den ikke selv, men jeg synes den ligner det pt bedste bud på en enkel sat boks til Tyskland.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu