|
Flytte kanaler på Force 5 Series Receiver |
Besvar |
Forfatter | |
Smadremanden
Ny bruger Oprettet: 04-Februar-2012 Sted: Satby Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Februar-2012 kl. 16:19 |
Hej!
Er der mon nogen her der kan forklare mig, hvordan man flytter kanalerne på en Force satellit modtage, så DR1 kommer til at ligge på kanal 1 i stedet for 2584???
Jeg har prøvet, også efter manualens beskrivelser, det virker bare ikke
Jeg er faktisk selv gammel radiomekaniker, og har indstillet et hav af både TV og Sat modtagere i tidens løb, og jeg undrer mig meget, over hvad de mon har tænkt hos Force, da de designede dette menusystem, hvor selv det mest enkle åbenbart er gjort temmelig besværligt og anti-intuitivt.
Nogen tips?
Venligste hilsner
Smadremanden (hvis næste objekt er en Force modtager.......)
|
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dette er veldig enkelt på Force 5 serie.
Se manualen side 38 http://home.online.no/~haa-fos/force/pdf_manual/dk/5-series_user_manual_dk.pdf Redigeret af Bobben - 05-Februar-2012 kl. 18:30 |
|
Smadremanden
Ny bruger Oprettet: 04-Februar-2012 Sted: Satby Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps, den beskrivelse har jeg godt set, og på papiret ser det nemt ud.
Bagefter er kanlen der bare ikke. Den er godt nok i EPG listen, man zapper man så springes den over, og man kan ikke indtaste kanalen direkte.
Besynderligt de ikke har avet mulighed for at taste et kanalnr ind.
Det er ikke imponerende, når noget der burde være simpelt, bliver gjort til noget indviklet og besværligt. De må have glemt KISS principet, da de lavede det.... Redigeret af Smadremanden - 15-Februar-2012 kl. 20:20 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |