recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flytte kanaler på Force 5 Series Receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flytte kanaler på Force 5 Series Receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Smadremanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2012
Sted: Satby
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smadremanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Flytte kanaler på Force 5 Series Receiver
    Sendt: 04-Februar-2012 kl. 16:19
Hej!
Er der mon nogen her der kan forklare mig, hvordan man flytter kanalerne på en Force satellit modtage, så DR1 kommer til at ligge på kanal 1 i stedet for 2584???
Jeg har prøvet, også efter manualens beskrivelser, det virker bare ikke Unhappy

Jeg er faktisk selv gammel radiomekaniker, og har indstillet et hav af både TV og Sat modtagere i tidens løb, og jeg undrer mig meget, over hvad de mon har tænkt hos Force, da de designede dette menusystem, hvor selv det mest enkle åbenbart er gjort temmelig besværligt og anti-intuitivt.

Nogen tips?

Venligste hilsner
Smadremanden (hvis næste objekt er en Force modtager.......)
Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2012 kl. 18:28
Dette er veldig enkelt på Force 5 serie.

Se manualen side 38
http://home.online.no/~haa-fos/force/pdf_manual/dk/5-series_user_manual_dk.pdf

Redigeret af Bobben - 05-Februar-2012 kl. 18:30
Til top
Smadremanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2012
Sted: Satby
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smadremanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2012 kl. 20:19
Jeps, den beskrivelse har jeg godt set, og på papiret ser det nemt ud.
Bagefter er kanlen der bare ikke. Den er godt nok i EPG listen, man zapper man så springes den over, og man kan ikke indtaste kanalen direkte.
Besynderligt de ikke har avet mulighed for at taste et kanalnr ind. 
Det er ikke imponerende, når noget der burde være simpelt, bliver gjort til noget indviklet og besværligt. De må have glemt KISS principet, da de lavede det.... 

Redigeret af Smadremanden - 15-Februar-2012 kl. 20:20
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu