recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny CD PVR box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny CD PVR box

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2012 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af dunlop dunlop skrev:

Glæder mig til at høre dine erfaringer sammenlignet med den elendige Sagem Smile

Fik du særpris som gammel kunde?

Jeg havde standardmodtageren før, helt uden mulighed for optagelse. Jeg gad ikke have en æske der larmede.

Og nej, jeg fik ingen særpris. Vi har været kunder i ti år, eller mere, men det kostede stadig 3k...
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2012 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

I kan sagtens få den billigere.
Jysk krejler og husk at trykke på telefonen taster at i gerne vil opsige jer som kunde.

Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
manjassen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2004
Sted: RoskildeDenmark
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manjassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 18:30
Hej Har lige skrevet dette i en anden tråd, men måske bedre her.:
Vil lige øffe med her, jeg har haft boksen i 10 dage nu, og er næsten tilfreds, den er som skrevet andre steder lyn hurtig, støjsvag, og rigtig god søgefunktion. Det eneste jeg har problemer med er Go-ondeman det går rigtig langsomt at loade siden og når jeg skal afspille filmen synkroniser den ad h til... måske det er mit nætværk der har problemet (10/1 megabit). Men kan varmt anbefales. 
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2012 kl. 18:41
Har kun set trailer på go, ingen problemer
SVP03
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu