|
Lærred til sekundært setup? |
Besvar |
Forfatter | |
lapo
Bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
Emne: Lærred til sekundært setup? Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 15:07 |
Hey alle...
Jeg er interesseret i et rullelærred, men synes det er lidt svært at gennemskue markedet!? Jeg skal bruge det billigste 16:9 manuelle rullelærred der findes, hvor lærredets bredde(inklusive kassette) ikke overstiger 208cm........dvs, det størst mulige 16:9 lærred til filmfremvisning med en totaltbredde på MAX 208cm, og så gerne så billigt som muligt? Kvaliteten er mere eller mindre underordnet, da det er til et sekundært setup. Selvom begrænsningen er 208cm, må det gerne være så tæt på som muligt? Brugt har s'følig også en interesse.....hehe Håber på noget hjælpsom feedback? Mvh Lapo.... |
|
lapo
Bruger Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 23:56 |
Virkelig ingen hjælp? Heller ikke fra branchemedlemerne....? Det kunne jo være, at jeg købte både mit primære lærred samt projektorer hos jer.....? |
|
Don Pedro
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 13:30 |
Måske du kan finde et her. |
|
Hilsen Don P.
|
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 13:20 |
Hva' med at snuppe sådan en fætter her, de er MEGET billigt og er et godt bud i den helt billige ende:
http://www.exclusiv-home.de/Artikel/58/27/Motorleinwand_169- Cinescreen-V5_16m_/_169.htm De sender til DK og tager kreditkort |
|
Henrik S-A
Bruger Oprettet: 05-September-2007 Status: Offline Point: 91 |
Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 19:04 |
Harald Nyborg har rullelærreder til 400,- Jeg vil ikke svare for kvaliteten af disse, men billige er de. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |