|
Udstilling med BenQ W6000 og Pana AE3000 |
Besvar |
Forfatter | |
mattias.dk
Bruger Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
Emne: Udstilling med BenQ W6000 og Pana AE3000 Sendt: 23-September-2009 kl. 18:00 |
Hey!
Nu er det ved at være tid til min første projektor og jeg har tre forskellige i søgelyset, som skal testes og ses inden den endelige beslutning tages. Sony VPL-HW10 BenQ W6000 Panasonic AE3000 Jeg har klaret at få en visning af HW10 i hus, men hvor kan jeg se de andre i Storkøbenhavn Ved I noget? Bare for oplysningens skyld, så skal de bruges i en stue med 4,5m afstand til et 90" lærred med Gain 1. Tak, Mattias |
|
fredtoft
Bruger Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
Sendt: 23-September-2009 kl. 18:23 |
Medmindre der er blevet akut behov for at sælge en demomodel, kan BenQ W6000 i hvert fald besigtiges hos Hi-Fi Klubben på Åboulevarden og i Lyngby. Den i Lyngby er i hvert fald nogenlunde kalibreret. Så vidt jeg kan læse mig til har de den også i display hos Speakers Corner ved Rådhuspladsen.
|
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
mattias.dk
Bruger Oprettet: 06-April-2006 Status: Offline Point: 63 |
Sendt: 23-September-2009 kl. 18:25 |
#Fredtoft
Super, tak for info. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |