|
Blu ray menu |
Besvar |
Forfatter | |
MFDK
Ny bruger Oprettet: i går Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: i går kl. 16:36 |
Jeg har nogle blu rays som er region A, og jeg går og overvejer at brænde dem så jeg kan se dem på min region B afspiller. Er der nogle her der ved om menuen følger med når man gør det? Og skal man bruge to disk drev når man gør det, eller er det nok med et? :)
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er det godt nok 10-11 år siden jeg har brændt en blu-ray, men dengang var det nok med et drev. Det program jeg brugte kunne jeg vælge de egenskaber man ønskede skiven skulle have. Om der skulle menu med; hvilke sprog og undertekster man ønsker.
Jeg fravalgte alt jeg ikke var interesseret i. Så fyldte det også mindre.
Redigeret af kaizer - i går kl. 20:42 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis der laves en 1:1 kopi følger menuerne selvfølgelig med. Men det ville vel kræve to drev...
MakeMKV kan rippe både et diskbillede og en MKV-fil med de valgte videoelementer. |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7110 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan din bluray afspiller ikke afspille fra evt usb
Så bliver alt nemmere
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når man brændte DVD, kunne man gemme en fil og derefter brænde den fil på en anden DVD derved kun bruge et drev, jeg er sikker på samme metode kan bruges ved blueray
Jeg foretrak bare at have filmen med undertekster så jeg undgik menuen |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis. Det var det jeg gjorde. Så blev skiven skubbet ud når den var færdig, og jeg kunne bare komme en brændbar BD i drevet og lukke. Så startede den automatisk brændingen. Hvis filmen ikke fyldte meget, tog jeg gerne det hele med. Andre gange valgte jeg hvad jeg ville have.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |