|
Denon avr x2800h |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som jeg forstår har han ikke forbundet nogle enheder til reciever men derimod direkte til tv og fører derfor lyden gennem TV til reciever. Så om der leveres video signal fra reciever til TV fra andre enheder er vist uvist ?
Redigeret af filmfreak - 56 minutter siden kl. 18:21 |
||
Allan Krogh
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2025 Sted: Aars Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Præcis ,jeg har også prøvet at gå igennem denon appen og der kan jeg nogle af tingene. Det som er mit egentlige problem er mine bag højtalere giver nogle små skrat som er træls at høre på når jeg kører med dem .nogle frekvens indstillinger siger de i butikken
|
||
filmfreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, men det kræver så at dit TV kan videreføre eksempelvis Dolby True HD fra Blu-ray til din reciever samt at recievere kan modtage det fra TV (HDMI eARC) Hvis du da overhoved udnytter dette lydformat fra din Blu-ray på et Surround anlæg.
|
||
filmfreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det forbundet som beskrevet her
Redigeret af filmfreak - 42 minutter siden kl. 18:35 |
||
Allan Krogh
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2025 Sted: Aars Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |