|
"Play To" i Windows 7 til Sony Bravia TV |
Besvar |
Forfatter | ||
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-April-2012 kl. 17:59 |
|
Forleden bemærkede jeg i stifinder muligheden for at vælge "Play To" på nogle billedfiler og som target kunne jeg vælge mit Sony Bravia TV. Det virkede dog ikke og nu vil jeg gerne vide lidt om hvad det er for en feature og hvad der evt. skal laves af konfiguration af Windows, netværket og mit TV for at det kan komme til at fungere?
Hvordan virker det? Hvordan sættes det op? Hvad kan afspilles/streames på denne måde? Nogle kloge hoveder som tilfældigvis ved noget om dette? /Tommy |
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der noget om det her. http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/play-to |
||
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger Winduws Media player,finder de billeder/ video jeg vil se,trækker dem ud til højre.
Oppe i øverste højre hjørne er der en lile icon,der når du holder musen over skriver Afspil til. Så kommer der på tv"et. Jeg bruger kabel mellem router og tv. |
||
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kan det være at det kikser fordi jeg aldrig bruger Windows Media Player og forsøgte at sætte det i gang fra Stifinder - som garanteret forsøger at bruge WMP som sikkert ikke er konfigureret til noget som helst => win-freeze!
Ingen som har noget teknisk baggrund for denne mulighed? |
||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Glemte lige,jeg bruger Windows 7,ved ikke omdet har noget at sige.
|
||
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her er en liile billed af hvordan det ser ud i WMP. His du har forbindelse til dit tv skulle den gerne vises når du trukker på pilen ved den grønne tegn. Håber det kan hjælpe dig. Mvh. |
||
Stromgren
Super bruger Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det fungerer på mit g30 uden jeg har foretaget mig noget
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dit TV kan du benytte via DLNA. Stifinder er ikke en DLNA klient, men WMP er. J |
||
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Aha - det er bare DLNA - efter at have prøvekørt wmp, fungerer det også med at spille en videosekvens på fjernsynet direkte fra stifinder (starter sikkert bare en instans af wmp op til formålet). Tak for hjælpen og rart at vide, at der ligger DLNA bagved.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |