recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TX P42G10E :kanaler forsvinder, undertekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTX P42G10E :kanaler forsvinder, undertekster

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
himharbo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: TX P42G10E :kanaler forsvinder, undertekster
    Sendt: 31-August-2010 kl. 19:45
Hej!

Jeg har et Panasonic TX P42G10E

Jeg har tre problemer, der er meget irriterende, måske kan I hjælpe?

1) Flere stationer bl.a. Tv3 og Tv3+ forsvinder hver eneste dag fra Farvoritter listen. For at kunne se disse kanaler er jeg nødt til at opdatere listen hver dag, hvilket selvfølgelig er meget irriterende. Hvad kan det skyldes?

2) Jeg kan ofte ikke få danske undertekster på forskellige programmer. Især er det et problem med TV2 filmHD, men har også oplevet det på Tv2 og vist også på DR. Jeg har prøvet flere ting (f.eks. at trykke på "option" knappen, men der er ingen muligheder for at ændre noget. Jeg har en antenneforening i Odense (Glentevejens).

3) Det undrer mig, at programoversigten (under "guide") fungerer meget dårligt efter jeg er flyttet (og skiftet antenneforening). Kan det passe, at det er antenneforeningen, der sender disse oplysninger??

Håber i kan hjælpe!

Venligst
Harbo

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu