recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 40-42" til soveværelset + blu-ray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket40-42" til soveværelset + blu-ray afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Direkte link til dette indlæg Emne: 40-42" til soveværelset + blu-ray afspiller
    Sendt: 19-Januar-2011 kl. 20:45
Jeg står og skal have udskiftet mit 12 år gamle billedrørs-tv i soveværelset med en fladskærm. Det skal plasma, da det jo giver det bedste billede.

Budgettet er lidt stramt, og det må helst ikke koste over 4000 kroner, med mindre der er en virkelig god grund til det. Jeg skal også bruge en blu-ray-afspiller, og denne skal også være mere eller mindre så billig som mulig. Samlet må budgettet ikke overstige 5000 kroner, og det må allerhelst gerne være billigere.

Jeg har nogle krav som skal overholdes.
40-42"
Plasma
Skal fungere med Canal Digital kabel TV, så DVB-C MPEG-4 tuner.
DVD-opskalering

TV'et skal primært bruges til at se DVD, TV, MKV-filer og blu-ray i nævnte rækkefølge. TV'et bliver primært brugt i mørke omgivelser. Det skal ikke vægmonteres, men stå på den medfølgende fod.

Jeg har selv kigget på følgende TV.
PANASONIC TX-P42X20 som er på tilbud til 3499 kroner hos dustinhome.dk
LG 42PJ350N til 3300 kroner hos Justbuyit.dk

Og ligeledes følgende blu-ray-afspiller:
LG BD-560 til 899 kroner hos Justbuyit.dk

Hvad har I af meninger og gode råd? Kan TV’et afspille lyden fra en MKV-fil, uden at receiver kommer ind over, eller kan det kun vise billedet? Har I andre bud på bedre TV og blu-ray-afspillere, og hvilket TV af de to jeg har fundet, giver det bedste billede?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu