|
Hjælp til at finde sang |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
Funktioner
Tak(0)
|
haha ja det kunne jeg gøre hvis der var nogen jeg kunne spørge:) Det et center som er døgnåbnet og da jeg enten træner tidlig morgen eller sen aften, så er der intet personale, men jeg kunne selvfølgelig tage derind på et andet tidspunkt og spørge.
Havde dog håbet på en herinde havde hørt sangen, men jeg kan da godt se det er en vanskelig mission.
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du kan nynne den, kan soundhound sikkert finde den. Jeg er pænt imponeret over hvad den kan genkende.
|
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, okay. Ja, hvad ved jeg. Jeg har kun en Lumia 610, så jeg er ikke helt med på, hvad der rører sig på mobilfronten. Jeg havde bare læst en nyhed for noget tid siden og troede, at det var noget nyt, der var på vej. |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Thomas.
På din Lumia, hvis du vil søge efter en sang, trykker du bare på forstørrelsesglasset nederst. Så kommer du ind i søgemaskinen Bing. I bunden af skærmen er der nu en cirkel med en node. Hvis du trykker på den, så begynder telefonen at lytte efter og genkende musik. M.v.h. |
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan godt komme fra forstørrelsesglasset til Bing, men der er kun et øje-symbol til scanning af tekst og Microsoft tags.
Måske skulle jeg prøve at opdatere min WP (den kører vist kun version 7.5 lige nu). Nå, men det er jo ikke det, denne tråd handler om. Men tak for tippet, Henrik. |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
mian2104
Ny bruger Oprettet: 18-Juli-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sangen hedder "Tilbage" sunget af Oliver Lübbert.
http://www.youtube.com/watch?v=4REVjWTOcZw Nyd sangen
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |