|
Aktive højttalere til køkken |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Andromeda
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen bud på bedste tilslutning?
Har samtidigt et andet spørgsmål; Hvilke beslag til væg kam anbefales til denne højttaler? Der er masser af muligheder derude, men ikke sikker på at alt passer til sættet. |
|
mwthrane2
Bruger Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det du synes lyder bedst :)
|
|
HenrikStevn
Guld medlem Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eftersom du ganske sikkert ikke vil kunne høre forskel, så snup den tilslutning du først finder et kabel til :-P DACs er standardkomponenter i dag. De koster så godt som intet, og de yder allesammen så godt at evt. forskelle skal måles, de kan ikke høres. Undtagelsen er bizarre audiofile DACs som er non-oversampling eller andet bras, men det er heldigvis ikke relevant her.
|
|
Andromeda
Funktioner
Tak(0)
|
Prøver mig frem. Og nej ikke sikkert der er lytteværdig forskel
|
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der forskel på om begge kilder kan aktivere auto on?
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
Andromeda
Funktioner
Tak(0)
|
Det ved jeg ikke. Har kun lyttet med Jack indtil videre, samt Bluetooth. Husker ikke auto-on?
|
|
Andromeda
Funktioner
Tak(0)
|
Det var ikke et spørgsmål
|
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har selv 3" udgaven på min søns værelse den tænder og slukker selv ved input via jack stikket. Jeg tænkte at det ville være smart, at udnytte dette til din chromecast. Jeg ved bare ikke om dette også undstøttes via optisk.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |