|
Ingen Start forfra eller Arkiv Nedbrud? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2017 kl. 17:11 |
Oplever i også at efter Nedbruddet Nytårsaften, virker Start forfra ikke mere, Jeg får en fejlmeddelelse
Error 4004 der siger: dette er ikke med i dit abonnement?
Som betalende for boks og fuldpakke i årevis lyder det jo lidt mærkeligt. På fjernbetjeningen under Knappen Menu ,hvor jeg trykker på TV for at se arkiv ,sker der ikke noget, den virker ikke. Synes jeg ville høre om i alle oplever disse fejl? og godt nytår. |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen problemer her i 9210 m. h. t. StartForfra og Arkiv.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen problemer med hverken Arkiv eller start forfra. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at slukke boksen bagpå. Vent kort tid og tænd igen.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak ville høre om det var et genertelt problem, har prøvet at have stikket hevet ud, men måske ikke længe nok.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til orientering fik jeg igen i dag min Boks til at virke,via telefonisk tekniker support fra Yousee.
Der blev prøvet alt det jeg selv havde gjort ,som nettet og Yousee fortalte ,men uden virkning, teknikeren havde ikke hørt om dette før ,så han ville undersøge noget og ringe op senere. Han vendte tilbage efter en time ,hvor han fortalte at jeg stod til at have fuld access til alt ,og vi prøvede igen alle ting uden held, efter noget tøven sagde han at der lige var noget han ville se på ,og igen ringe tilbage efter 1/2 time. Og denne gang var svaret der så. Det viste sig at jeg for 10-15 år siden havde haft yousee som bredbåndudbyder ,hvor jeg havde et brugerkode for det og et for tv delen.Dengang jeg gik over til waoo, fik de ikke slettet de oplysninger ,så nedbruddet havde øjensynlig gjort at boksen prøvede at logge på mit gamle brugernummer .Teknikeren havde lagt begge numre sammen inde på centralen og Yes alt kørte. Sikken smøre ,men jeg har også brugt hele dagen på det. Men for en gangs skyld hatten af for en tekniker der ikke bare sendte en ny boks. Redigeret af folp - 05-Januar-2017 kl. 20:55 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |