|
Advarsel om LG OLEDs |
Besvar |
Forfatter | |
kaspar42
Ny bruger Oprettet: 29-August-2013 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 3 timer 36 minutter siden kl. 19:56 |
Jeg har et LG OLED55C8PLAAE. Efter ca. 3 år begyndte det at udvikle slemme burn-ins.
Hvis det var fordi jeg havde brugt det til gaming kunne man måske sige at det var min egen skyld, men det er LG's egen startupmenu som er brændt fast, så jeg synes det er 100% deres skyld. Udover LG's menu er Netflix og Youtube logoerne også brændt fast. Jeg har haft indstillingen til at reducere logo-lysstyrke for at undgå burnins slået til fra dag 1. Pixel refresher programmet gør ingen synlig forskel. LG's support mener ikke at det kan være deres problem, og foreslår bare at prøve pixel refresher programmet. |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7112 |
Funktioner
Tak(0)
|
C8 og B8 modellerne er måske de sidste fra LG der havde ballade med BI
Og på flere forum er det nævnt.
Ikke at det ikke kan ske med nyere. Men meget sjældent LG er en f de største på marked der leverer oled paneler. Så en advarsel rammer nok ikke Selv har jeg flere LG oled. De bruges rigtig mange timer hver dag. Og har ingen BI |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |