recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Advarsel om LG OLEDs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Advarsel om LG OLEDs

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaspar42 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-August-2013
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaspar42 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Advarsel om LG OLEDs
    Sendt: 4 timer 4 minutter siden kl. 19:56
Jeg har et LG OLED55C8PLAAE. Efter ca. 3 år begyndte det at udvikle slemme burn-ins.
Hvis det var fordi jeg havde brugt det til gaming kunne man måske sige at det var min egen skyld, men det er LG's egen startupmenu som er brændt fast, så jeg synes det er 100% deres skyld.
Udover LG's menu er Netflix og Youtube logoerne også brændt fast.

Jeg har haft indstillingen til at reducere logo-lysstyrke for at undgå burnins slået til fra dag 1.
Pixel refresher programmet gør ingen synlig forskel.

LG's support mener ikke at det kan være deres problem, og foreslår bare at prøve pixel refresher programmet.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 27 minutter siden kl. 20:33
C8 og B8 modellerne er måske de sidste fra LG der havde ballade med BI

Og på flere forum er det nævnt.  

Ikke at det ikke kan ske med nyere.    Men meget sjældent 

LG er en f de største på marked der leverer oled paneler.    

Så en advarsel rammer nok ikke 

Selv har jeg flere LG oled. De bruges rigtig mange timer hver dag.  Og har ingen BI

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu