|
Forvirring om oplader til OnePlus 13 |
Besvar |
Forfatter | |
MMJ741
Bruger Oprettet: 19-April-2004 Status: Online Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16 timer 1 minutter siden kl. 02:38 |
Hej folkens
Jeg håber at jeg kan få lidt hjælp herinde, for jeg er forvirret på et højere plan, når det kommer til køb af en oplader til OnePlus 13. Som jeg har forstået det, så medfølger der ikke oplader til telefonen. Men OnePlus skriver samtidigt, at telefonen kun kan leve op til de lovede opladningshastigheder, hvis man benytter deres originale oplader og kabel. Som jeg forstår det, så kan telefonen oplades med 100W via kabel, hvilket skulle kunne give de lovede opladningshastigheder. Mit problem er bare, at jeg ikke kan finde én eneste OnePlus-oplader, som kan oplade med 100W. Jeg har både kigget på OnePlus' egen hjemmeside og hos forhandlere som Elgiganten, Power, Dustin, Merlin og Proshop. Jeg kan finde en billader på 80W med to porte til cigaretstik og så kan jeg finde tre versioner af OnePlus SUPERVOOC Dual Ports GaN Power Adapter på hhv. 80W, 100W og 120 W, men disse har også alle to porte og så vidt jeg kan forstå, så er der halv effekt på hver port, altså kan disse oplade med hhv. 40W, 50W og 60W via deres USB-C port. Så hvor og hvordan får jeg fat i en original OnePlus-oplader, som kan oplade med 100W via det medfølgende kabel? På forhånd tusind tak for input.
Redigeret af MMJ741 - 15 timer 59 minutter siden kl. 02:40 |
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1410 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lynopladning med SUPERVOOC 100 W Med to USB-A- og Type-C-porte er outputtet fra en enkelt port op til 100 W. OnePlus 11 med 5000 mAh batterikapacitet kan oplades til 100 % på cirka 27 minutter. |
|
Mvh Jesper
|
|
MMJ741
Bruger Oprettet: 19-April-2004 Status: Online Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Axlon Mange tak for dit input. Det er pudsigt, at den ikke kommer frem, når man vælger kategorien for opladere og kabler på deres hjemmeside: https://www.oneplus.com/dk/store/power-cables Men når denne kan give 100W fra én port, ved du så også om deres 120W oplader kan give 120W fra én port (selvom jeg har læst et sted, at den giver 60W fra begge porte)?
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1410 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kig dog selv i dens specifikationer på deres hjemmeside
|
|
Mvh Jesper
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |