Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8643
|
Sendt: 19-November-2009 kl. 08:46 |
"Ser vi bort fra de første par generationer af Blu-Ray afspillere, er der faktisk ikke sket den helt store udvikling rent billedmæssigt. Bevares, der er introduceret profile 2.0 afspillere, med de muligheder der ligger her. Desværre er det sådan, at film og disc producenterne ikke rigtigt har taget formatet fornuftigt i brug."
Hvad har profil 2.0 med udvikling af billedet at gøre?
Og som nævnt af andre, kan den ikke dekode HD lyd.
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
|
Sendt: 19-November-2009 kl. 08:47 |
Hother skrev:
Men jeg har altså ikke bemærket at der stod PCM i mit receiverdisplay |
Det vil der heller ikke stå.
|
Wuffer
Guld medlem
Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 615
|
Sendt: 19-November-2009 kl. 10:38 |
Sry dobbelt post
Redigeret af Wuffer - 19-November-2009 kl. 10:39
|
Wuffer
Guld medlem
Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
|
Sendt: 19-November-2009 kl. 10:38 |
Ville lige sige tak til Hother for en virkelig god anmeldelse
Personligt leder jeg efter penge til en Oppo, men vil sige at Phillips nye BDP 9500 også ser lækker ud.
|
Infinity
Guld medlem
Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
|
Sendt: 19-November-2009 kl. 10:49 |
Hother skrev:
Infinity skrev:
Hvad koster den?
Tåbeligt I sammenligner dens pris med andre afspillere, men ikke vil oplyse prisen.
Prisen er en ret vigtig faktor ved Blu-ray afspiller køb.... |
Tak for udnævnelsen - omkring 5000 kr. |
Jeg ved ikke hvilken udnævnelse du mener du har fået, men det er tåbeligt at du næsten altid undlader prisen, for det er altså en vigtig faktor!
Men tak for oplysningen, så forstår jeg bedre den manglende berejsning i anmeldelsen og det er forståeligt.
|
mvh Infinity
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 19-November-2009 kl. 11:23 |
Infinity skrev:
Hother skrev:
Infinity skrev:
Hvad koster den?
Tåbeligt I sammenligner dens pris med andre afspillere, men ikke vil oplyse prisen.
Prisen er en ret vigtig faktor ved Blu-ray afspiller køb.... |
Tak for udnævnelsen - omkring 5000 kr. |
Jeg ved ikke hvilken udnævnelse du mener du har fået, men det er tåbeligt at du næsten altid undlader prisen, for det er altså en vigtig faktor!
Men tak for oplysningen, så forstår jeg bedre den manglende berejsning i anmeldelsen og det er forståeligt. |
Jo når noget er bliver betegnet som tåbeligt, er det vel mig der er tåbelig ![Embarrassed Embarrassed](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley9.gif)
Men omkring priser, så får vi ofte udstyret fra - ligesom her - fra importøren, og får vi ikke oplyst priser. Så kan man selvfølgelig finde priserne på f.eks. internettet ![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif)
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 19-November-2009 kl. 13:23 |
Brixen skrev:
Kampus skrev:
Flot anmeldelse af en BD afspiller som ikke leverer til prisen. |
Så forstår jeg bedre anmeldelsen - jeg syntes også der mangler noget begejstring men det er jo klart, hvis den ikke leverer varen.
Jeg synes også afspilleren ser noget skrabet ud på specifikationerne.
|
Du nævner begejstring, eller manglen på samme. Se nu er det jo sådan, at den anmeldte afspiller som sådan ikke tilfører noget specielt nyt. Og objektivt set, så kan man få afspillere med tilsvarende funktioner for en billigere pris.
Men det ændre ikke på, at jeg finder afspillerens samlede potentiale og kvalitet så glimrende, at jeg sagtens selv kunne finde på at købe Marantz BD5004, hvis mine behov blev dækket af denne afspiller ![Tongue Tongue](http://forum.recordere.dk/smileys/smiley17.gif)
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|