|
Hjælp!!! Kan et US oled bruges i DK! |
Besvar |
Forfatter | ||
geuken
Super bruger Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-November-2022 kl. 19:10 |
|
Jeg har et Amerikansk LG 77c9 OLED fra USD Det kan ikke finde nogle TV kanaler fra yousee kabel tv pakke? Hvad skal jeg gøre?
Bh, Thomas
Redigeret af geuken - 28-November-2022 kl. 19:11 |
||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 196 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dit tv kan sikkert ikke dekode de europæiske DVB-signaler. USA benytter ATSC og Clear QAM. |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilket betyder, at du skal have fat i en boks med DVB-C tuner i.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yousee Humax YS4000 boks er en af mulighederne.
Afhængig af din kabeludbyder kan den være gratis, eller koste månedlig leje (vistnok 30,-)
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kæmpe tak. Kan man måske bruge et kort man kan indsætte i tv'et?
|
||
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er virkelig værdsat at I svarer mig. Tusind tak!
Redigeret af geuken - 29-November-2022 kl. 11:19 |
||
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
|
Thomas:Tak for dit svar. Synes dog at der står at de amerikanske og europæiske tv er fuldstændig ens? Tænker at man måske kan ændre det i service menuen? Under country/area settings?
Redigeret af geuken - 29-November-2022 kl. 11:22 |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, ikke hvis TV'et ikke understøtter europæiske standarder. Så skal du bruge en boks, men en sådan koster også kun få hundrede kroner. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for dit viden :) Hvis jeg køber en ys4000 fra yousee -kan jeg så vælge kanaler fra mit lg remote? Eller skal jeg ud i remote show?
Redigeret af geuken - 29-November-2022 kl. 13:06 |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4616 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Humax-boksen fra YouSee understøtter HDMI CEC, hvilket betyder, at den kan styres af TV'ets fjernbetjening. Det skal muligvis aktiveres i menuen før det virker (også på dit LG C9, hvor det hedder SimpLink). Det kræver som udgangspunkt ikke yderligere opsætning.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
geuken
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kære Alle sammen,
Kæmpe tak for alt den gode hjælp. TV hænger på væggen og jeg har en sjov historie at fortælle :) Udformer en ny tråd. Se med:) |
||
bleze
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Husk lige at i USA kører de 120 volt og ikke 240 som her, så check lige at strømforsyningen kan switche
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |