|
Kina censur |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
Flick
Bruger Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men du udelukker netop den ene del, ved at skrive man ikke selv må tænke mht. de domæner der bliver censureret. Man må tilsyneladende kun tænke selv, når det opfylder dine kriterier.
Du efterspurgte eksempler på censurering, og jeg gav dig dem. Ingen steder i det pågældende indhold, er der nævnt køb af hash, hvorfor i alverden begynder du at skrive om det? Som FLarsen også så fint skriver, så er definitionen af censur: kontrol der indebærer at formidlingsprodukter som fx film, aviser, bøger eller breve undersøges kritisk af en myndighed og evt. tilbageholdes eller kræves redigeret før de når modtageren • ofte ud fra politiske eller moralske hensyn Hvilket er præcis det der sker her, domænerne er blevet undersøgt af en myndighed, og kræves efterfølgende redigeret før de når modtageren, fx spillesider kræves redigeret til: https://www.teleindu.dk/wp-content/uploads/2020/06/Spillemyndighedens-Landing-Page.pdf |
||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg efterspurgte eksempler og venter stadig. Det eksempel du kom med svarer netop til at sige at det er censur at man ikke må købe hash. |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der findes steder hvor man kan diskutere disse ting - og alle mulige andre konspirationsteorier - alt man lyster med ligesindede tåber/kloge folk, f.eks. facebook...
Ville være rart at være fri for det her....
|
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er jo nemt... Måske, recordere så skulle droppe Bruger til bruger-afsnittet.
|
||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
En at de steder er her…. Hvor man netop har lavet dette sted til at diskuterer, Andet. |
||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Forstår dig godt, men det er ret let at løse - du skal lige ind på din profil, og så sætte et flueben i "Jeg behøver ikke at læse indlæg der ikke interessere mig" - så vil du fremover ikke føle behov for at læse noget du finder irrelevant. |
||||
Steen Hansen
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2021 Sted: Jelling Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg prøvede en tilfældig adresse på den liste, og den kunne jeg godt tilgå. Så det er åbenbart ikke alle udbydere som følger den.
|
||||
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis du bruger anden DNS end din udbyders fx. google eller cloudflare, så kan du fint besøge siderne. Blokeringen er udelukkende i udbyderens DNS
|
||||
Steen Hansen
Junior bruger Oprettet: 03-Januar-2021 Sted: Jelling Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det gør jeg mig bekendt ikke.
|
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |