|
Køb af hi-fi udstyr fra butik i Spanien ? |
Besvar |
Forfatter | |
Kosmo12
Bruger Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-August-2023 kl. 22:27 |
Vil lige høre om nogle på Recordere har erfaring eller viden om køb af Hi-fi udstyr fra butik/webshop i Spanien. Er på udkig efter en streamer, som jeg kun kan finde på forskellige webshop’s i Spanien.
Umiddelbart virker til at være veletablerede forretninger, som sender til hele Europa, men betaling med Visa-kort. Det jeg kigger på er til en værdi af 1000 euro. Er der noget jeg skal være opmærksom på ?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke at jeg her bestilt sådant udstyr hjem fra Spanien, men jeg er nysgerrig - hvilken streamer? Klaus
|
|
Kosmo12
Funktioner
Tak(0)
|
Cambridge audio cxn v2 Black edition 😀👍
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en håndfuld forhandlere af Cambridge i Danmark. Har du spurgt nogen af dem om de kan få den hjem?
Ellers ser jeg flest i Spanien, Polen og Tyskland. Jeg ville nok helst handle i Tyskland - det sprog er jeg bedst til…. Klaus
|
|
Kosmo12
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tippet 😀 men så vidt jeg kan se er der kun lavet 1000 stk. Black Edition, og ingen forhandlere i Danmark der sælger den i Black edition. Kan kun finde et sted i Tyskland de har den på lager, og der sælger de den kun med som sæt med andet Cambridge udstyr.
Har fundet en Spansk butik med gode anmeldelser, som sender til DK, så tænker det virker reelt nok
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det på nogen måde er muligt ville jeg vælge at betale med PayPal, der har køber ALTID ret hvis der er problemer.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Kosmo12
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for rådet Jørgen 😀👍
|
|
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har handlet hos https://zococity.es/en Alt var som hvis jeg havde handlet i DK med TT. De har ind imellem nogle gode tilbud, som selv med fragt stadig kan svare sig.
|
|
Kosmo12
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Claus
Mange tak, og har netop kigget på Zococity, som har streameren på lager 😀👍
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |