|
Fod til TV Pioneer - Hjælp søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SimonGolf ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2016 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2016 kl. 11:30 |
Hej Forum.
Jeg har brug for jeres hjælp og ekspertise på en løsning til en tv fod/stander. Jeg har lige anskaffet mig et ældre TV jeg gerne vil have i brug. (PDP-507XD) Problemet er at der ingen fod medfølger til tv'et. Jeg har desuden ingen mulighed for at hænge TV'et op på væggen, da væggen ikke vil kunne holde Tv'et oppe (Gips) Så den eneste mulighed jeg ser er at få fat på en fod. Jeg har søgt rundt på nettet efter en fod der vil passe uden held. Jeg tænkte at der muligvis var en anden løsning for en fod der ville passe til som i muligvis kender :) På forhånd tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En gipsvæg kan sagtens holde. Mit 427 hænger uden problemer i min gipsvæg.......
Klaus |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Yes min 6090H er også monteret i gips. (2 lags) og jeg har tidligere haft min 5090H monteret i 1 lags gips.
Jeg har brugt disse med god success i dobbelt gips: ![]() Men ellers kan du bruge sådan nogle her: ![]() Eller disse hvis du er rigtig nærvøs: ![]() Her er lidt mere fra GyProc om ophængning: http://gyproc.dk/oph%C3%A6ng-p%C3%A5-gipsv%C3%A6g Redigeret af fiskerendk - 17-Februar-2016 kl. 14:39 |
|
![]() |
|
SimonGolf ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2016 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2 |
Jeg takker mange gange for hjælpen.
Det bliver sku boret op nu! :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |